HLAE:SMOKE


Ha esetleg akad olyan demonk ahol füstön keresztül lőttünk pár fraget és esetleg megakarjuk nézni füst nélkül is nincs más dolgunk mint beírni a következő parancsot:

mirv_cstrike_smoke block 0|1

0 - Értelemszerűen blokkolja a füstöket.

1 - Előhozza a füstöket.

 

Hogyan adjunk a HLTV-nkhez füstöt ?

Indítsunk el egy demo-t majd spectator módba állítsuk oda a kamerát ahol elvileg füstnek kéne lennie. (Lehetőleg érdemes levinni egészen a map aljához a kamerát, hogy ne a semmibe legyen a füst.)

Majd console-ba írjuk be a következő parancsot:

mirv_whereami

Ezzel megtudjuk, hogy pontosan melyik pontján állunk a mapon és vmi ilyesmi dolgot kéne, hogy kapjunk eredményül:


Location: -356.984589x 2278.834229y -3.237004z
Angles: -0.263999x 219.770508y 0.00000

 

Lássuk milyen értékekből kell, hogy álljon a parancs:

mirv_cstrike_smoke create <x> <y> <z> <pitch> <yaw> <roll>

Értelem szerűen az előzőleg kiadott eredményt fogjuk alapul venni mégpedig a következő képpen:

mirv_cstrike_smoke create -356.984589 2278.834229 -3.237004 0 0 0

Ezzel megadtuk a füst koordinátáit. Arra azért figyeljünk, hogy amit elsőnek kaptunk eredményt, mind a három szám mellett ott szerepel az X az Y vagy a Z betű, azokat nem kell bemásolni csak a számokat.

 

Láthatjuk az eredményt: