HLAE:SMOKE |
---|
Ha esetleg akad olyan demonk ahol füstön keresztül lőttünk pár fraget és esetleg megakarjuk nézni füst nélkül is nincs más dolgunk mint beírni a következő parancsot: mirv_cstrike_smoke block 0|1 0 - Értelemszerűen blokkolja a füstöket. 1 - Előhozza a füstöket.
Hogyan adjunk a HLTV-nkhez füstöt ?Indítsunk el egy demo-t majd spectator módba állítsuk oda a kamerát ahol elvileg füstnek kéne lennie. (Lehetőleg érdemes levinni egészen a map aljához a kamerát, hogy ne a semmibe legyen a füst.) Majd console-ba írjuk be a következő parancsot: mirv_whereami Ezzel megtudjuk, hogy pontosan melyik pontján állunk a mapon és vmi ilyesmi dolgot kéne, hogy kapjunk eredményül:
Lássuk milyen értékekből kell, hogy álljon a parancs: mirv_cstrike_smoke create <x> <y> <z> <pitch> <yaw> <roll> Értelem szerűen az előzőleg kiadott eredményt fogjuk alapul venni mégpedig a következő képpen: mirv_cstrike_smoke create -356.984589 2278.834229 -3.237004 0 0 0 Ezzel megadtuk a füst koordinátáit. Arra azért figyeljünk, hogy amit elsőnek kaptunk eredményt, mind a három szám mellett ott szerepel az X az Y vagy a Z betű, azokat nem kell bemásolni csak a számokat.
Láthatjuk az eredményt:
|
---|