HLAE: HUSH EFFECT


Biztosan mindenki ismeri a HUSH moviet, és biztosan sokan nem értik hogyan is készülhetett pedig roppant egyszerű.

Mielőtt elkezdenénk kiszedni a jelenetünket, írjuk be a következő parancsokat:

mirv_movie_fps 90 
mirv_fx_lightmap 1 
mirv_matte_setcolor 0 255 0 

Ezután 2 féleképpen kell kiszednünk ugyanazt a jelenetet. Külön a modelleket és külön a mapot. 

Először is külön a mapot fogjuk kiszedni. 

mirv_movie_splitstreams 1 

mirv_recordmovie_start 
mirv_recordmovie_stop 


Majd a modelleket: 

mirv_movie_splitstreams 2 

mirv_recordmovie_start 
mirv_recordmovie_stop 

Ezután nincs más dolgunk mint összeilleszteni a képeket vegasban. Majd illesszük be úgy a jeleneteinket, hogy passzoljanak tehát ne legyen késés a 2 jelent között. Természetesen felülre helyezzük a modell-es jelenetünket, majd adjunk hozzá egy Chroma keyer effectet és egy Gloweffectet állítsuk be őket a következő képpen: 

Végül alsó tehát a map-os jelentünkhöz adjunk egy Gradient Map effectet majd állítsuk be a következő képpen, persze a színeket mindenki eldöntheti maga, hogy milyet szeretne. 

Ezután nyomjunk az alsó jelenetünk mellé egy jobb klikk > Duplicate track -et, ezzel megdupláztuk a map-os jelenetünket majd a megduplázott jelenetünknél a felsőnel a Compositing mode -ot állítsuk át Multiply (Mask) -ra. 


A többi már csak a fantáziátokon múlik, értem ezalatt a kínai szimbólumokat, a fehér sávokat, a lassításokat, a zenére vágásokat :)